Har du en virksomhed, med mange personfølsomme informationer, eller en anden form for virksomhed hvor informationsbeholdningen er stor, så kunne online backup eventuelt være noget for dig. Vi kender vel alle sammen til lige at skulle finde et eller andet på nettet, og så lige pludselig er det bare væk. Og er det personfølsomme informationer er det specielt kritisk. Det smarte ved online backup er, at det er backup på nettet. På den måde behøver du ikke finde plads til diverse harddiske og andet til opbevaring af alle dine ting. Vælger du online backup kombineret med cloud hosting bliver det endda endnu nemmere. Så synkroniserer dine informationer sig nemlig selv med den server som er blevet tildelt dig. Det vil sige, at du ikke skal huske på at gemme ting på den eksterne lagerfil. Det sørger den simpelthen bare selv for at gøre.

online backup på nettet

Fri for at gemme på din egen computer

Cloud hosting er også smart fordi du har mulighed for at hente alle dine gamle informationer frem. Du skal bare logge dig ind i systemet, og så ligger dine filer lagret et andet sted, end der hvor du fysisk befinder dig. Smartere bliver det næsten ikke. Oftest er virksomheder der tilbyder også beskyttet mod virus og hacker angreb på en anden måde, end du selv ville være, og dine filer er derfor også bedre beskyttet. Det gælder bare om at vælge en virksomhed med godt rygte for server hosting. Nogen som har forstand på hvad de laver, og som kan tilbyde dig den rigtig form for services. Med server hosting vil du aldrig have lyst til at gemme noget på din egen computer igen., slet ikke efter jeg prøvede athena’s