Sport og friluftsliv
En dejlig gåtur
I denne uge har jeg været rigtigt meget udendørs, og det skyldes at der er flere dagtimer og jeg har mere tid til at nyde naturen. I sidste uge havde jeg besøg af min søster og hendes kæreste, hvor vi var ude at gå en dejlig lang tur sammen. Vi (mere…)




